5 cuvinte pe care vrei să le auzi din partea unui client

„Sună interesant! Spune-mi mai multe.”

Când un client îți spune cuvintele de mai sus înseamnă că i-ai atras atenția și te ascultă. Ai o conversație cu el. Este dovada că faci lucrurile cum trebuie.

Fiecare antreprenor are ocazia să își „prindă” clienții într-o conversație, însă puțini o fac cu adevărat. Cei mai mulți sunt foarte ocupați de marketing, vânzări, calcule, ROI, KPI etc.

Nu contează cât de bine ai setat o campanie de reclame pe Facebook sau ce rezultate aduce. 20 de comentarii sau 200 de like-uri nu vor inclocui NICIODATĂ o „banală” conversație. Gândește-te așa: conversația poate deveni cel mai puternic instrument de marketing din tot arsenalul tău.

Conversațiile nasc relații

Clienții întotdeauna caută modalități de a diferenția un brand față de celălalt.

Odată cu creșterea concurenței, legăturile dintre oameni devin și mai valoroase (brand-urile sunt conduse și ele de oameni, nu?). Atunci când două sau mai multe opțiuni (servicii sau produse) sunt asemănătoare, clienții vor avea de ales între una din opțiunile:

  1. Aleg brand-ul pe care deja îl cunosc.
  2. Aleg cea mai ieftină variantă.

Strategia bazată pe prețuri (mai mici ca ale competitorilor) nu este o modalitate de a crește un brand. Alege întotdeauna prima opțiune.

Creează relații puternice și reale cu clienții tăi. Câștigă-le încrederea; lasă-i să te cunoască sau să te critice atunci când este cazul.

Comunicarea este cea mai umană metodă prin care formezi o relație. Ajută la transformarea brand-ului tău din „alții care vând același lucru” într-un prieten, în cele din urmă. Iar acest dialog bidirecțional accelerează procesul.

Sună interesant! Spune-mi mai multe

Aceste cinci cuvinte dezvăluie foarte multe! Transformă un client pasiv, imun la mesajele de marketing pe care i le transmiți, într-unul activ, care își dorește să participe la conversație.

Conversațiile nasc relații! De fiecare dată când auzi de la un client „Sună interesant! Spune-mi mai multe.”, ai ocazia unică de a crea o relație. Și din acel moment, fiecare interacțiune îți va întări brand-ul și îl va face mai uman.

 

12Shares

CONȚINUT NOU, DIRECT ÎN INBOX

Intră în grupul colecționarilor de idei și strategii de branding