Ce putere de atracție are brandul tău?

Cu toții știm că persoanele atractive sunt, de obicei, mai convingătoare.

Același lucru este valabil și pentru website-uri. Cu cât un site este mai învechit, cu atât va fi mai greu să câștigi încrederea vizitatorilor în ceea ce oferă brand-ul tău.

Dar ia aminte, ai doar 17 milisecunde să creezi o prima impresie solidă.

Atracția este un factor de persuasiune. Oamenii atractivi au întotdeauna un avantaj distinct. Sunt mai intersanți, mai influenți. Cu alte cuvinte, primesc tot ce își doresc.

În analogie, website-urile sunt asemănătoare cu oamenii. Brand-urile care au site-uri învechite sau făcute în grabă vor trebui să depună mai mult efort ca să atragă clienți.

Poți lua exemplu un produs sau serviciu de calitate, dar care NU este prezentat într-un mod atractiv. Te provoacă să te întrebi dacă antreprenorul sau compania este de încredere. O dată ce aceste temeri încolțesc în mintea ta, nimic nu te va mai convinge să cumperi.

Atracția brand-ului se poate gestiona

Nu cred că există o scuză ca astăzi să mai ai un site care nu inspiră nimic sau care este dezorganizat. Dintre toate elementele care compun un brand, design-ul este cel mai ușor de controlat.

Clienții tăi întotdeauna vor judeca prin prisma impactului vizual. Este natura mediului online. Oamenii navighează foarte mult și foarte repede pe website-uri. Le place, îl răsfoiesc. Nu le sunt pe plac, fug și nu se mai întorc niciodată. Judecă imediat și își formează o prima impresie după ceea ce văd.

Design-ul îl poți compara cu o țintă în mișcare. Gusturile și trend-urile se schimbă, iar tehnologia avansează într-un ritm neobosit iar un site începe să arate învechit după 2-3 ani de lansare. De aceea un brand ar trebui să gestioneze design-ul și să îl actualizeze pentru a rămâne tot timpul actual, atractiv și relevant.

Răspunde sincer la întrebările de mai jos:

  • Design-ul arată personalitatea și valorile brand-ului tău?
  • Design-ul reflectă calitatea serviciilor sau ale produsului tău?
  • Ești mulțumit de întreaga linie de design (culori, font-uri, imagini)?

Răspunsurile pe care ți le dai te vor ajuta să iei o decizie.

Important este să fie cea corectă!

11Shares

CONȚINUT NOU, DIRECT ÎN INBOX

Intră în grupul colecționarilor de idei și strategii de branding