Întrebare

Ce este identitatea de brand?

Construirea unui business este un proces care este în aceeași măsură captivant, cât și descurajant. Dar cum rămâne cu crearea unei întregi identități de brand? Branding-ul spune lumii cine ești și la ce se pot aștepta oamenii din interacțiunea cu afacerea ta.

Cu cât înțelegi mai repede identitatea de brand și ce poate (și nu poate) face, cu atât mai repede poți începe să o îmbunătățești și să schimbi modul în care oamenii îți percep business-ul.

Pentru a putea da un răspuns întrebării „Ce este identitatea de brand?„, suntem nevoiți, mai întâi, să vedem imaginea de ansamblu.

Ce este un brand? Un brand este un concept de afaceri care îi ajută pe oameni să identifice un produs, o persoană sau o afacere. Este percepția generală asupra afacerii tale.

Ce este branding-ul? Branding-ul este compus din eforturile zilnice pentru a crea un brand distinctiv, memorabil – este munca grea pe care o depui pentru a-ți dezvolta imaginea dorită.

Răspuns

Identitatea de brand este rezultatul fizic și digital al branding-ului. Este o colecție de elemente de brand digitale și tangibile pe care o companie le creează pentru a prezenta imaginea corectă despre ea însăși publicului țintă. Aceste elemente alcătuiesc imaginea vizuală pe care publicul tău o poate vedea și recunoaște ca fiind a ta.

– A fost utilă informația sau nu te-a ajutat deloc? Votează!

Ai o idee și nu știi
de unde să începi?