Întrebare

Cum măsori eficiența campaniei de content marketing?

Înțelegerea KPI-urilor care te ajută să măsori performanța strategiei de content marketing nu este o sarcină ușoară.

Și totuși cum „traducem” că „funcționează?” În general, succesul strategiei înseamnă că sprijină obiectivele de marketing și de business.

În acest ciclu, de la planificare până la distribuirea conținutului, monitorizarea campaniei este esențială. Rezultatele prezentate atestă succesul acțiunilor și permit ajustări ocazionale.

Pentru a face o măsurare corectă, este necesar să cunoști cele mai importante metrics-uri și să le urmărești frecvent.

Răspuns

Valori ce ajută la măsurarea content marketing-ului:

  • Afișări unice de pagină;
  • Timp mediu petrecut pe pagină;
  • Pagini/sesiuni;
  • Surse de trafic;
  • Trafic organic;
  • Click-through rate (CTR);
  • Numărul de lead-uri;
  • Bounce rate;
  • Rata de conversie;
  • SERP ranking.

Ai o idee și nu știi
de unde să începi?