Întrebare

Este imaginea de brand cel mai important aspect al branding-ului?

În calitate de antreprenor, este posibil să depui atât de mult efort pentru a crea cel mai bun produs sau serviciu, încât, fără să vrei, imaginea de brand este trecută în planul secund.

Cu toate acestea, calitatea produsului sau a serviciului nu este întotdeauna motivul numărul unu pentru care un consumator ar putea să devină client.

Evident, este important să ai produse sau servicii de calitate superioară, dar în multe cazuri, imaginea de brand este de fapt cea care îi va încuraja pe clienți să rămână, să facă achiziții repetate și/sau să le spună prietenilor și familiei.

Ceea ce este important de reținut este că imaginea de brand se bazează pe percepția individuală, cu alte cuvinte nu o poți influența direct.

Dar există o serie de alți factori asupra cărora ai control și care pot schimba modul în care cineva îți percepe brand-ul, cum ar fi personalitatea brand-ului, vocea, poziționarea, messaging-ul, valorile,  și așa mai departe.

Răspuns

Da, imaginea de brand este foarte importantă pentru că te ajută să te diferențiezi în orice piață saturată.

– A fost utilă informația sau nu te-a ajutat deloc? Votează!

Ai o idee și nu știi
de unde să începi?