Impactul vizual: imaginile generează emoții

Se spune că o imagine valorează cât o mie de cuvinte. În realitate însă, imaginile creează emoții.

Nimeni nu poate nega importanța imaginilor în strategia de marketing. Pur și simplu nu poți spune povestea brand-ului fără a te folosi de imagini. În câteva secunde, o fotografie poate transmite un mesaj sau poate trezi o serie de emoții.

Iar pentru a genera emoții, ai nevoie să îți definitivezi …

Consistența și stilul

Stabilirea unui stil specific te ajută să creezi un brand coerent și consecvent care este imediat recunoscut în orice mediu, online sau offline. Sunt brand-uri care preferă ilustrațiile, iar altele se folosesc de imagini stock gratuite.

O altă categorie ar fi brand-urile care vor să își creeze propriul stil și apelează la fotografi profesioniști.

În cele din urmă nu contează ce varianta alegi, atât timp cât stilul este ușor de recunoscut de către publicul tău țintă.

Suntem programați să reacționăm la imagini

Când te folosești inteligent de imagini în strategia ta de marketing, vei reuși să comunici la nivel emoțional cu cei care te urmăresc. Vei reuși să învingi indiferența clientului și îl vei „forța” să interacționeze cu ține și cu brand-ul tău.

Suntem genetic programați să răspundem la stimuli vizuali. Cu cât este mai mare emoția pe care o generezi, cu atât mai multă atenție vei primi.

Întotdeauna să ai un plan

Înainte de orice asigură-te că imaginile pe care le folosești vor crea o poveste. Este adevărat că poți genera emoții cu ajutorul lor, însă ai nevoie de un plan.  În ce context vei folosi imaginile, ce mesaj vrei să transmită, unde le vei folosi (website, reclame, social media).

Iar ultima piesă din tabloul de ansamblu este consistența.

Este obligatoriu să transmiți același mesaj și emoție pe toate mediile, online sau offline.

10Shares

CONȚINUT NOU, DIRECT ÎN INBOX

Intră în grupul colecționarilor de idei și strategii de branding