Prima impresie poate fi ștearsă foarte greu

Oamenii își formează prima impresie despre orice și oricine în 50 milisecunde. Impresionant, nu-i așa?

În ceea ce privește mediul online, Google a ajuns la concluzia că nu sunt nevoie decât de 17 milisecunde. Pe mine mă sperie și mă incită în același timp ideea că formarea unei opinii despre un brand se formează așa repede, doar intrând pe website-ul pe care îl are.

Mă incită deoarece întotdeauna recomand simplitatea și claritatea. Web design-ul astăzi este destul de bine definit și vor mai trece mulți ani până când va apărea ceva cu efect ‘wow’. Până atunci da, majoritatea website-urilor, ca și structură, vor fi similare.

Dacă încerci acum să reinventezi roata și să prezinți un layout complet diferit, este foarte posibil că efectul să nu fie cel dorit.

Design-ul creează prima impresie

Impactul vizual generat de design și navigarea pe website au cea mai mare influență în crearea acelei prime impresii care este atât de importantă.

În același timp, sentimentul de website ‘ieftin’ este direct asociat cu neîncrederea în brand-ul respectiv.

Sunt 6 elemente care trebuie aduse cât mai aproape de perfecțiune:

  1. Logo
  2. Meniu (navigarea)
  3. Imaginea sau video-ul din header
  4. Textele (copywriting)
  5. Elemente vizuale – imagini, ilustrațiiiconițepaleta de culori
  6. Partea de jos a website-ului (footer)

Asigură-te că cele 6 puncte de mai sus vor crea oricui o prima impresie plăcută.

Prima impresie durează… mult

Nu te juca cu reputația brand-ului tău! Dacă prima impresie a fost negativă, vor trece câțiva ani până o poți schimba.

Impactul vizual contează enorm. Am văzut de multe ori greșeli făcute în acest sens și se pare că trend-ul încă există. A investi în design-ul unui website, pentru orice brand care aspiră la mai mult, nu mai este o alegere, ci o necesitate.

În 17 milisecunde, un posibil client își formează o primă opinie. Din acest motiv următoarele 2-3 secunde sunt și mai importante.

Acordă-le importanța cuvenită!

15Shares

CONȚINUT NOU, DIRECT ÎN INBOX

Intră în grupul colecționarilor de idei și strategii de branding