Sumar

Dacă imaginile valorează o mie de cuvinte, atunci vizualul joacă un rol integral în identitatea generală a unui brand - fiecare componentă vizuală este concepută pentru a-ți consolida și promova povestea de brand, fie că vorbim despre crearea unui logo sau a unui manual de identitate vizuală.

Asigurându-ne că folozofia de design pe care o aplicăm, se aliniează mesajului și strategiei tale de brand, putem crea o identitate vizuală clară, consistentă și congruentă, care se conectează cu clienții tăi.

Branding

Chiar dacă proiectul nu implică crearea unui brand nou, orice element de design este o extensie a brand-ului deja existent. Primul pas este de a afla cine este publicul țintă, pentru a putea fi siguri că prin elementele grafice create, vei comunica adecvat.

Analiza concurentului

Este important să înțelegem imaginea vizuală a celorlalți din industria ta, pentru a fi strategici în ceea ce privește modul de diferențiere, precum și cum putem folosi modelele de design deja existente pentru a putea crea o identitate vizuală familiară.

Style Board

Style Board-ul este util pentru orice tip de brand. Îl concepem pentru a putea să îți prezentăm un limbaj vizual coerent, pentru a putea alinia corect culorile, tipografia, toate alementele grafice (icoane, imagini, butoane), înainte de a construi un produs funcțional.

Identitatea vizuală

Scopul identitității vizuale este de a te ajuta să îți reprezinți clar și consecvent brand-ul, fie că vorbim despre website, Social Media, print sau orice alte materiale promoționale, acest document te ajută atunci când demarezi o campanie de marketing.

Branding progresiv

Nu creăm doar de dragul de a crea ceva. Fiecare element din manualul de brand este ales cu atenție și revizuit cu scopul de a completa valorile/misiunea/tonul brand-ului. Știm că atunci când utilizatorii interacționează cu un produs sau un website, prima impresie se formează în 60 de secunde și din acest motiv creăm modele vizuale strategice care generează emoții pozitive.

Ne-ar face plăcere să îți oferim câteva îndrumări sincere

Da, hai să vorbim

"KlientUp reușește cu dedicare şi încăpăţânare să creeze acea puncte de umanitate și deschidere dintre nevoile clienților și serviciile sau bunurile oferite. Am apreciat combinația potrivită dintre viziune proaspătă și atenția pentru detaliile semnificative și recomand cu încredere!"

păreri clienți KlientUp

Paraschiva Căpraru
paraschivacapraru.ro

Întrebări frecvente

Identitatea vizuală, reprezintă percepția estetică a unui brand și crează legătura emoțională între afacere, idee, produse sau servicii și publicul țintă vizat.

Fiecare proiect este diferit ca și complexitate, prin urmare, perioada de execuție poate fi măsurată doar de la caz la caz. Ca și perioadă aproximativă, este bine să pornești de la premiza că un proiect mediu durează între 2 și 3 luni.

Orice brand mic sau mare, va avea nevoie la un moment să își alinieze toate elementele de brand pentru a putea comunica clar și coerent, așa că răspunsul este da, este nevoie de o identitate de brand, indiferent de mărimea afacerii.

Din păcate nu putem oferi un răspuns clar la această întrebare. Prețul poate varia între 1000eu și 10.000eu, suma finală este influențată direct de timpul necesar pentru a efectua o cercetare adecvată, cât și de livrabilele necesare. Cea mai bună soluție este să ne contactați și vom afla împreună ceea ce ai nevoie pentru brand-ul tău.

Proiectul începe cu un depozit de 50%, ulterior soldul rămas de 50% se va achita atunci cănd proiectul este terminat - conform cerințelor