Sumar

Pornind de la conținutul unui website și mergând până la postări în Social Media - contează ceea ce spui și mai ales cum o spui. Serviciul de copywriting și strategia de conținut (content marketing), sunt interconectate și folositoare oricărui brand. Orice fragment de conținut publicat, trebuie să se alinieze cu vocea brand-ului, să aibă un scop bine definit și în final, să poată fi măsurat.

În zgomotul din online, creat de sute de mii de brand-uri, utilizatorii sunt din ce mai atenți la mesajele pe care le primesc si mai ales la modul cum îi fac să se simtă. Din acest motiv, am creat un set de reguli, compatibile cu orice tip de industrie:

Consultanță

Te vom ghida pas cu pas - când vine vorba de o strategie de conținut, poate fi dificil să știi de unde să începi. Învățăm despre brand-ul tău, îl descoperim, pentru a putea oferi calitate și rezultate.

Analiză cuvinte cheie

Folosirea cuvintelor cheie corecte, este o caracteristică vitală pentru succesul unei campanii de content marketing. Cu ajutorul unor tool-uri sofisticate, căutăm detalii, măsurăm în profunzime.

Strategia SEO

Cât trafic primește website-ul în fiecare lună? Căutăm să aflăm pe ce poziții se află pentru a putea construi o nouă strategie de viitor, utilizând toate instrumentele de SEO existente.

Implicarea clienților

După ce conținutul este scris și distribuit, nu ne oprim. Strategia noastră de content marketing implică și concentrarea pe întreaga călătorie a utilizatorului - click cu click.

Conversia conținutului

Va trebui să atragem publicul țintă, să îl menținem implicat, înainte ca conversia sa aibă loc. Indiferent de obiectivele ratei de conversie, conținutul potrivit este cheia către succes.

Creșterea graduală

Succesul unei campanii de content marketing, aduce după sine alte provocări. Ne asigurăm că totul este pregătit pentru a dezvolta și mai mult ceea ce am dovedit că funcționează.

Analitic, conversațional și creativ

Este nevoie de aceste 3 (trei) caracteristici pentru a transforma utilizatorii pasivi, în clienți activi, iar ca acest lucru să se întâmple ai la dispoziție doar 6 secunde. Fiecare paragraf, fiecare articol, fiecare pagină din website, are nevoie de un mesaj care să rezoneze, să inspire. Așa că da, ai nevoie de o agenție media, indrăzneață si orientată către rezultate, exact așa ca tine.

Ne-ar bucura dacă am face schimb de cuvinte sincere

Da, sunt de acord

"Colaborarea cu KlientUp a inceput în urma cu 2 ani pentru un proiect online ce necesita o altî abordare. In urma dezvoltarii și implementarii proiectului am gasit profesionalismul si promptitudinea de care aveam nevoie."

păreri clienți KlientUp

Ciprian Ghiță
STARTCAD

Întrebări frecvente

Content marketing este o formă de marketing prin care produci conținut util, relevant și valoros pentru actuali și potențiali clienți. Accentul este pus pe valoarea pe care o aduci pentru cititor, în timp ce brand-ul se va poziționa ca lider in domeniul lui.

Da. Indiferent de mărimea afacerii tale, de industria pe care o deservești, implementarea unei strategii de content marketing este indicată în orice domeniu de activitate.

Rezultatele, notabile, ale unei campanii de content marketing vor fi vizibile după aproximativ 3-4 luni.

Cu cât aveți mai mult conținut de calitate, cu atât creșteți mai mult - autoritatea mărcii dvs., timpul petrecut de vizitatori pe site-ul dvs., numărul de vizitatori care vin pe site-ul dvs. și cu atât mai mult conținut pe care îl oferiți motoarelor de căutare pentru indexare. Toate acestea vă pot ajuta să creșteți clasamentul motorului de căutare.