Un website învechit este semn că brand-ul este învechit

Un site depășit este unul dintre primele indicatoare că este timpul pentru rebranding.

Website-ul este cea mai vizibilă componentă a unui brand și cea care crează prima impresie. Prin el îți spui povestea, îți prezinți produsele sau serviciile și generezi clienți.

Atunci când este învechit, toți cei care îl vizitează pot vedea și simți. Vorbim de design, paleta de culori, structura și funcționalitate.

Dar problemele legate de aspectul vizual sunt doar de suprafață. Un website neîngrijit poate semnala că este timpul pentru rebranding.

Un brand are o perioadă de valabilitate

Orice brand vine „la pachet” cu o dată de expirare. De obicei trebuie reînnoit o dată la 3-5 ani. Nu vorbesc despre schimbare totală, ci mai degrabă de o „polișare”.

Site-ul unei companii sau al unui brand personal ar trebui revizuit o dată la 2 ani. Motivul este pentru că după 3 ani începe să arate învechit, iar după 4 ani este total ieșit din peisaj.

Imaginează-ți: ce transmite clienților un website lăsat în paragină?

3 semne  site-ul e „terminat”

Sunt trei indicatori foarte vizibili care îți arată  site-ul este depășit:

  1. Fonturile sunt mici și greu de citit iar contrastul aproape inexistent. În 2018 se păstrează același trend început acum 4-5 ani și anume folosirea de tipografie mare spre foarte mare.
  2. Nu se redimensionează deloc sau incorect pe dispozitive mobile. Această „funcționalitate” NU este opțională. Este critic ca website-ul  poate fi navigabil pe orice rezoluție.
  3. Imaginile, layout-ul, structura și aspectul arată învechite.

Aceste indicii arată într-adevăr că ai nevoie de un redesign dar nu trebuie să te oprești aici. Ai oportunitatea să reevaluezi și să stabilești dacă mesajul pe care brand-ul tău îl transmite și strategia pe care o folosești încă mai sunt actuale.

Nu te opri la redesign-ul site-ului

În același timp cu procesul de redesign, ți timp  studiezi elementele care compun brand-ul:

  • Poziționare
  • Diferențiere
  • Value Proposition
  • Storytelling
  • Strategia de marketing

Ține minte: website-ul este un instrument de vânzare.

Cum te folosești de el pentru a atrage mai mulți clienți și a-ti întări brand-ul?

12Shares

CONȚINUT NOU, DIRECT ÎN INBOX

Intră în grupul colecționarilor de idei și strategii de branding