Website-urile care aduc profit chiar sunt diferite

Fiecare companie și fiecare brand are un website. Cred că astăzi sunt în minoritate cei care nu au.

Ciudat însă este că majoritatea consideră website-ul și prezența online, în general, o necesitate de bază. Dacă faci doar lucruri de bază care nu te diferențiază deloc cu siguranță nu vei putea să îți crești vânzările.

În toate proiectele în care m-am implicat până acum am observat că nu există claritate. Iar răspunsurile la întrebări simple erau cunoscutele ridicări din umeri sau afirmații generale.

Așa că te întreb și pe tine: de ce crezi că un website simplu, elementar, va avea vreun impact asupra performanței vânzărilor?

Website-urile profitabile au o strategie

Să presupunem că ai un website care arată bine estetic, este funcțional și atractiv. Felicitări! Din păcate chiar dacă realitatea este diferită, aceste puncte ar trebui să le bifeze fiecare site. Dar asta nu înseamnă că te diferențiezi. Înseamnă doar că te afli în normalitate.

Un website profitabil este diferit pentru că este construit că să vândă.

Cum am spus mai sus, este atractiv, funcțional, construit pe un CMS, de obicei WordPress. Are o paletă de culori frumoasă, copywriting pe limbajul publicului țintă. Toate bune până aici, însă nu acesta este ingredientul secret. Site-ul profitabil este unic pentru că are în spate o strategie de vânzări.

Există un scop bine definit. Obiective punctuale. Și sunt tehnici și tactici care se aplică pentru a îndrepta clienții către aceste scopuri.

Website-ul tău = agent de vânzări

Nu mai există site-uri de prezentare. Cine mai crede asta se amăgește singur. Poate acum 10 ani da, puteai folosi acest termen. Astăzi, nu.

Deschide ochii și vezi oportunitatea din fața ta. Piața online din România este (încă) needucată și funcționează pe mult iubita deviză „lasă că merge și așa”.

Tocmai aici este oportunitatea. Când cei mulți gândesc că un website ar trebui doar să fie acolo, că așa intră în rândul lumii, alege TU să fii diferit.

Nu te mai uita la site-ul tău că la un … site de prezentare. Tratează-l că pe un agent de vânzări. Investește în el. Îngrijește-l. Ajută-l să aibă succes și să își atingă potențialul și scopul.

Ai ocazia să te diferențiezi ca brand pur și simplu considerând site-ul pe care îl ai că pe o componentă crucială în procesul de vânzări.

Ce vei face?

17Shares

CONȚINUT NOU, DIRECT ÎN INBOX

Intră în grupul colecționarilor de idei și strategii de branding